“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Saturday, December 18, 2010

Demam 0h Demam:((

Assalam
Bismillah
:
Demam melanda diriku..

saya sangat tak suke...hurmmmm:(


mungkin musim demam kot sekarang ni..sebab  yang aku kenal semuanya tengah demam termasukla family aku,jiran tetangga sebelah rumah, makcik jual pisang goreng depan rumah pun demam..
Haiiishhh(-_-)
:
Semuanya demam sekarang ni...yang paling sedih abah ngan adik-adik aku la dah hampir seminggu demam dieorang tak sembuh2. mungkin jugak bcoz of weather skrg ni.. Terengganu dah masuk musim tengkujuh..Everyday hujan jer..tak berenti..Ntah aku pun tak tau sgt..tu andaian aku jerk. hehe..
Yang sebetulnya itu semua kan kehendak Allah, Yang Maha Mengetahui segalanya..
kan kan kannn....
But sebelum ni mmg aku da de simpton2 demam tu cuma tak ambil kesah sgt..
bukan apew,, xmo ikutkan hati sangat...
Tapi..
harini sgt2 tak larat..tidur je memanjang...makan pun tak selere...
selalunya aku la johan bab2 makan ni...sampai abah pun perasan aku tak kuat makan..hehe
kapan ya mau sembuh nih...gw udah ga larat lagi ni...muka pon kalau org tengok dah mcm batu belah batu bertangkup je..xde perasaan...
:
Masih terbayang bayang lagi waktu aku kecik-kecik dulu. kalau demam mmg teruk...
Demand habis..nak itu la nak ini la.. abah,abang2 aku jadi tukang urut la...manja la katakan...
Mau tak mau terpaksa layan la dieorang ngan kerenah aku waktu tuh.. bila imbas kembali aku senyum sorang2.. teruk jugak aku waktu tu ye..kerja membuli je..hehe
buat mak,abah,abang2 terima kasih untuksegalanya..
Engkaulah segalanya bagiku dunia dan akhirat.
:
satu yang tak dapat aku ubah dr zaman kecik sampai skrg ni, time-time demam  aku manja sgt..
kuat nangis..sampai skrg perangai tu tak ubah2.. aku nak orang sentiasa dekat dgn aku...
pernah dikampus aku demam, then aku selimut sampai kepala dan nangis sorang2.
Aku jenis pemalu, tak suka tunjuk kat orang yg aku jenis manja walaupun rumet aku sendiri..
:
ape2pun aku harap la demam ni cepat sembuh especially abah adik2 aku tu...jgn lama sangat..kesian dieorang termasukla aku...isk isk isk..
naseb badan....
............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...