“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Monday, December 20, 2010

MALAYSIA VS INDONESIA. AFF Suzuki Cup 2010 milik siapa?


Tahniah bt pasukan Malaysia layak ke final... teruskan usaha dan semangat utk mnjdi yg terbaik pd final nnt..lakukan yg terbaik.. jgn cpat leka,lupa diri dan dabik dada OK..
Malaysia boleh, pastikan team Malaysia pun boleh ye....

Pihak lawan Malaysia untuk final AFF Suzuki Cup 2010 telah pun diketahui setelah perlawanan di antara Indonesia dan Filipina semalam dgn kemenangan berpihak kepada TimNas Garuda (Indonesia), 1-0 hasil jaringan Gonzales pada babak pertama.

Huhuhu..Malaysia sekali lagi bertemu Indonesia pada piala Suzuki AFF 2010 yang akan dijadualkan berlansung pada 26 Disember 2010 di stadium Bukit Jalil Malaysia juga pada 29 Disember 2010 di stadium Gelora Bung Karno,Indonesia.

Hopefully...
Malaysia dapat menang...Walau Indonesia bukan calang-calang lawan & rekod tanpa kalah juga Gonzales aset utama dieorang..Sama-sama kita doakan skuad kebangsaan kita.
SELAMAT MAJU JAYA UNTUK SKUAD NEGARA!!

Istimewa dariku buat team Malaysia:
Tak kira lah menang atau kalah tapi biar la main dgn bersungguh2 baru lah puas di mata org2 Malaysia......tahniah Malaysia!! 
selamat untuk team Malaysia semoga di final berjumpa Indonesia ...salam satu rumpun salam satu bangsa nusantara..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...