“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Monday, January 31, 2011

awak..wangilaaa..pakai perfume ape yee^^

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

ehem..ehem..ehem...
sound check..sound check...hihihi^^ upppss!! terlebey suda...
hye kawan-kawanku sekalian... gimana khabarmu..ku harap baik2 saja kan...
malam ni saya xmo mengarut panjang2 just nak tell something kat korang sumer....
saya nak promote something tau, saya tolong kawan saya buat promotion cikit2:)

AURA ENERGY PERFUME ngeh3(^____^)





 
KELEBIHAN MINYAK WANGI AURAENERGY
  • Memberi semangat dan keyakinan tinggi kepada pemakainya
  • Menambah serta menaikkan seri wajah si pemakai
  • Sebagai pedinding diri dari gangguan makhluk halus
  • Memulihkan tenaga zahir dan batin
  • Mengurangkan perasaan muruh, gelabah dan mudah terkejut
atau di link ini
dan

memang saya rekomen perfume ni kat korang semua sebab nice sense tau.. saya dah beli satu dari kawan saya.. harga tak mahal pun.. rm7 je satu botol..kalo beli 1kotak dapat murah..huhuhu..toksah bazir MINYAK+MASA+TENAGA nak beli perfumes, just order je ngan kawan saya yeee.huhuhu^^



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...