“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Sunday, May 15, 2011

Fadhilatul Husna

Assalamualaikum.

My first point is , finals just around the corner. Jujur tadi saya tak dapat jawab dengan baik. Entah kenapa entah.Tawakal redha habis dah nie.Ya Allah,hanya kepadamu aku berserah, bagi hambaMu ini lulus dengan jayanya.Tadi lepas habis paper JTH, terus call abah, cakap minta maaf xdapat jawab dengan baik. Then abah cakap, xpe lah sebab dah usaha. Lega sangat bila dengar abah cakap macam tue. Sebab saya tak kesah pasal diri saya cuma tanak abah sedih. saya masih ada 5paper yang perlu diperjuangkan. InsyaAllah, i can do better. doakan saya ye kawan-kawan.


Let's talk about something different. tadi saya berkesempatan tgk baby Ila, kawan sekuliah. She just delivered her first baby and it’s baby girl. comel sangat-sangat. Hilang sedih tak dapat jawab exam bila tgk baby Husna. Betulkan bila pegang baby org, i feel wanna my own baby. turn saya..bila pulak?? Insyallah (tersenyum sendiri). sempat lagi tu.hehe.. sorry.


alaaaa…
bam-bam nye baby Husna ni…geram la aciknurul tgk
^^

Husna wif mommy-mommy shomel.hehe..


 aciknurul doakan Husna jadi anak yang solehah yer sayang...

Fadhilatul Husna
Moga2 dirimu apabila dewasa kelak..
menjadi manusia seindah namamu…
yang solehah, yang baik, yang bijak, yang luhur budi pekerti…
serta menjadi kebanggaan ibu ayahmu..

To Ila and husband. 
Congrates both of you and wishing you all the best for your parenthood journey

P/s: doakan saya untuk exam seterusnya=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...