“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Saturday, May 7, 2011

You really mean to me. till the end of my life

Assalamualaikum
Buat wanita yang sentiasa sempurna di hati 'your-one-and-only-princess' ,
Selamat Hari Ibu !

Wanita ini , HIDUP SAYA
Wanita yang sentiasa 'stuck' dalam hati ,
mana-mana saya pergi saya mesti ingat Mak. 
Mak sentiasa menjadi wanita kebanggaan saya sampai bila-bila.

She's my everything - dunia dan akhirat.
 
 
 
 Bagi saya , setiap hari adalah hari Ibu.
Dan untuk itu , saya bersyukur. Alhamdulillah. 
ibu segalanya bagi saya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...