“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Thursday, May 5, 2011

oh...exam fever

Assalamualaikum

Tonight just proceed for entry topic. Talking about taking chances, my chance to under-perform in the coming exams is HUGE if i don't start to be serious. i should just leave this blog alone for a while. take a day off from the crazy world of internets like FB. try to focus on my immediate proposes in life. get an A.
 
 
:: bedebar ::

Ya Allah,semoga saya dapat jawab dengan tenang dan mengikut skema jawapan yang dikehendaki..

Tenangkanlah hati ini.Moga ilmu yang da dipelajari dapat digunakan dengan sebaik mungkin..Kuatkanlah ingatan saya Ya Allah.Moga apa yang saya baca ,saya hafal kukuh dalam ingtan saya.

Mintak maaf kat sume yang penah terasa ngn saya.png teckp kasa ke.tergurau lebih,teremo xtentu pasal,terbuat benda yg ntah pape,termengumpat ke, yang penting sy da maafkn sume yg sy berkecil ati seblm ni.xpela mgkin ade hikmah atas ape yg berlaku =))


huff...takut tgk jadual exam(_ _")



Ya ALLAH..I am too nervous right now.

 



Ini adalah ketidakstabilan yang dahsyat dan menggerunkan. Penangan 7subjek menjadikan saya,


begini.....MySpace

dan begitu.....MySpace


dan jua seperti ini...MySpace



mungkin macam ni.MySpace



finally i hope it will not end like this...



 MySpace

 p/s : tolong doakan saya taw kawan kawan. :)

3 comments:

  1. gud luck ea nurul..
    same2 r kite hadapi "peperangan" nie ngn tabah...
    Sc pn xam 6 paper... huhu

    ReplyDelete
  2. Semangat!!.. belajar dan berdoa, smoga selalu ada kemudahan dalam menjalani exam..

    ReplyDelete
  3. eja:) thank you sahabat.. nurul doakan kita semua dapat jawab dgn sebaik mungkin.Amin.
    abg yudhie:) terima kasih abg. insyaAllah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...