“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Tuesday, February 22, 2011

Aku Sahabatmu Yg Mencintaimu



Salahkah diriku ini
Pabila rasa ini ada
Di hatiku
Kau memang sahabatku
Kau memang teman baikku
Dan aku jatuh cinta padamu
Sakit di hatiku bila aku melihat
Kau tak tersenyum
Karena cintamu sedang terluka
Dia menyakitimu
Dan aku sakit karenanya
Kau ingin cinta sejati
Kau ingin ketulusan hati
Biarkan kunyatakan aku mencintaimu
Biarkan aku datang di dalam hatimu
Biarkan ku akhiri rasa sakit di hatimu
Karena aku sahabatmu
Aku yang dengan tulus mencintaimu..


Sesungguhnya cinta Allah itu adalah segalanya, meskipun kita mmpunyai perasaan kpd seseorg itu adlah anugerah tp bukan bererti kita perlu meluahkan pd waktu yg belum tepat, simpanlah segala bntuk rasa hati itu rapat2, kerna suatu saat nanti Allah tidak pernah sia2 dr keingnan hambaNya dan Allah akn mnjwb lebih indah di waktu yg tepat...InsyaAllah:)


 ~sahabat..aku mencintaimu kerana Allah~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...