“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Wednesday, February 16, 2011

Tanpa kata

In the name of Allah..
Assalamualaikum wbt..


i really want to blog, but dont know what to write..

i truly need a word to say,but not as simple as pie..
i dont want to be stressed out,bcoz it doesnt fit my schedule..
and i...i...i...


hurmm
dont get me wrong..

 "jika saya terlupa,maka ingatkanlah..jika saya tersalah tingkah dan bicara,maka tegurlah..dan jika saya jauh daripada Allah SWT,pimpinlah saya kearahNya,doakanlah saya mendapat hidayah dan taufiqNya..saya ini insan biasa2 saja.."

Wallahu'alam...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...