“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Thursday, February 3, 2011

Aku tidaklah sehebat dirimu...

~~~termenung sudah~~~~~

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...
 
Apa nak tulis malam ni ya? Itulah soalan yang kadang-kadang mencabar saya.huhu.. actually da masok hari kedua saya berada kat kg tercinta ni... saya takde keje nak buat... selain duk tengok gelagat adik2 saya yang mencuitkan hati...hehehe... :D terkadang bila tengok budak2 kecik ni, tengah marah pun boleh sejuk kan?? tercuit hati melihat telatah dieorang.. tak pandai pura2, jujur je...itu kelebihan budak2 kecik berbanding kita yang dewasa ni...


saya termenung memikirkan nasib blog saya ni...kenapa blog saya tidak sepopular Ben Ashaari….tidak sehebat Coretan Perantau…tidak secantik Gadis Terbilang…..tidak bermaanfat Semekar Kasih….. saya termenung jauh memikirnya….( homework pensyarah bagi tak pulak termenung sampai camni ) hehehe..nurul..nurul...

Bila difikir balik,memang patutlah…blog saya apa ada? Hanya sekadar luahan hati….siapa lah hendak membaca luahan hatiku ini….huhu.. Orang lain pun boleh buat juga.. Barulah saya tahu selama ini saya syok sendiri…..


Adakah cara penulisan saya tidak mantap? Atau aura blog saya tidak kuat seperti aura Mavi yang mampu menarik peminatnya? Pusing saya memikirkannya….. Apabila saya post entri,kenapa jarang orang tinggalkan komen? hihi...there's a lot of silent reader i guess
Hanya korang saja yang tahu jawapannya…..
Saya masih termenung dan terduduk sendirian bertemankan cahaya lampu…sebuah laptop kesayangan…sambil menjiwai lagu..haha...tetiba jiwang..

Namun,adakah saya dapat membuat pembaca blog saya menjiwai kata-kataku? 
ANDA YANG MENILAINYA…..

but...
i will do best la ..eh..cam exam la plak.. hehe... thanks to my followed..kira ramai jugak la lebih dari satu kan..hehehe....

nota kaki:
Neway, juz blogging care tersendiri pon ok je...
SyOk sndri la best. Kite x wat blog ikut syOk org laen =) hehe..







 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...