“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Tuesday, February 22, 2011

Saat Lafaz Sakinah.wmv




Dah ready nak kawin??
Tak!! tak!! bukan bererti saya dah nak kawin, just for fun je:) 
HAHA! Bosan kot. Bila dah bosan, mula meraban benda lain. Terdengar lagu dekat laptop kawan, sekali rasa nak kahwin! Tak betul kan?? hihi!!Sekali sekala memang datang la angin meroyan nih (bkn hari2 ke meroyan??ngeee). 

Part yang paling saya suka adalah bilik tidur pengantin. Bilik tidur pengantin dalam perkahwinan kini menjadi satu kemestian. Tempat yang diberi keutamaan, bilik tidur pengantin selalunya dihias indah untuk meningkatkan suasana perkahwinan yang dikecapi sekali dalam seumur hidup.
  • Theme saya punya future bilik pengantin nanti kalau boleh putih la.wahhh!! angan2 makcik nurul nih.HAHA. kalau xde putih pun, plain pun dah cukup. pasal kalau putih suci ni sayang nak tidur.sebab bersih sangat.Haha. 
  •  Then saya akan gunakan kelopak bunga ros untuk ditabur di dalam bilik pengantin. Romantik gitu(=
  • Saya seorang yang sangat suka pada haruman and wangian lembut. Selain nampak cantik, wangi berupaya memberi suasana romantik kepada bilik pengantin. Chewahh! takbest la bilik pengantin bau kedai perabot kan. aromaterapi oil and burner menjadi pilihan saya. nak letak bunga rampai pon boleh..baru ada feel suasana kawin.
  • Tabur cebisan bunga mawar ke dalam bekas air bertakung untuk menambah suasana romantik di bilik pengantin.tak gitu? hehe. 
  • Tu jelah kot setakat ni yang saya nak share dengan korang. Nnti ada lagi, tapi time hampir dgn hari bersejarah tersebut la.haha. tak salah kan punya angan2 and impian sendiri.(=

i like all this!!














Setiap orang pasti mengimpikan sebuah majlis perkahwinan yang sempurna kan.
Saya sendiri pun mengimpikan majlis perkahwinan yang sederhana sahaja apabila tiba masanya nanti. Majlis yang ringkas tetapi tetap happening dengan undangan yang ramai. Cukup dengan hanya buat majlis secara teratur dan beradab, biar hadirin selesa menikmati suasananya.InsyaAllah(=

this song dedicate to someone become a husband to her wife (= enjoy dude.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...