“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Monday, February 28, 2011

Exam bermula...Doakan kita yee..~(^^,)

Assalamu'alaikum warahmatullah...


Hai awak semua..~~
 
Kite cume nak gtau, yg kite dah nak start midsem exam utk sem 6 ni..
 Sape2, tolong sedarkan saya supaya jadi lebih rajin utk study..~~ (T_T)
Tolong marah saya....Wuu....~~~Takmo dapat result teruk lagi...~~~
Jadi, doakan kite ye..Eh, doakan kami semua ye..
Hee...~~

Ok, tu je...
Kalau tulis panjang2, nanti x study plak.. kikikiki...~~


May Allah bless, insyaAllah..
Dan diumumkan, saya dah deactivate Facebook mulai hari ini ..
Mungkin buat sementara, atau selamanya..

Teristimewa buat abg2 saya nun jauh diseberang,
saya iringi doa buat kalian dengan penuh kasih sayang.
smg terus success and semangat dalam kerja yah!!  
jangan rindu2 saya tau,cukupla dgn doakan saya..hehe^^

Tatata...~~
Wassalam..~~

  
p/s : saya tau nanti mesti korang rindu masa saya takde kan..hehe
alah saya pegi kejap je... =.="

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...