“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Tuesday, March 29, 2011

Bila Rasa ini Ada...


“Jangan terlalu baik, saya akan merindui awak.”
“Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai awak.”
“Jangan jadi terlalu rapat dengan saya, saya mungkin jatuh hati dengan awak.”

If a person is present in your life but for some reason he had to go .. Do not be too sad. Accept the reality, at least he had you happy before. Time will tell everything. If he is destined to be with you, he will be back. Back to you.

sometimes,
No matter what happens , it is always about "kasih sayang"
Kebelakangan , asyik feeling je..haihh-_-
saya pun tak pasti kenapa? hehe
sorry bagi yang tak suka baca tu ye, its about what i feel 2,3minggu ni:)

i miss someone named,......  
i love you, always do ♥ ♥ ♥
Selamat malam , sayangs !

P/s :Bila awak nak siapkan assignment awak cik Nurulllllllll ? -.-
~~~Dah kene remind..bui bui kawan2=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...