“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Thursday, March 17, 2011

Yok, keliling Aceh:)

Assalammualaikum ,
kalau tak jawab dosa , kalau jawab SAYANG'


First of all , Alhamdulillah ! I must say. Everything went well. Had a blast. Really.
It's 3.40am now and I just woke up. Last night , I slept around 11.40pm. I need 'my sleep' back but I can't. Alhamdulillah again, I'm done with my finals midterm now. Legaaa ! I have the biggest smile on my face now. Seriously. I just thought nak tulis entri pasal Aceh.

Aceh one of places that i want to go there.InsyaAllah jika ALLAH mengizinkan~ darussalam Indonesia itu akan saya kunjungi.Aceh dengan segala cerita dan kisah yang terkandung di dalamnya sentiasa menarik perhatian saya bukan saja kerana wilayah itu memang memiliki sejarah yang tersendiri, tetapi nama Aceh memiliki makna yang khusus di hati saya. (eceh..ceh..ceh)

Before i continue this special entry..
i would like to say big big big so000oorry to my dear brother~ Abg Yudhie
because i curi-curi ambil foto "Ntah Dimana" cem secret admirer gitu..hakhak:P
Actually i want to inform u first but i think u already sleeping beauty, right?
So HALALkan ye and jangan marah2 ye..heheXD

Juga istimewa buat my dear brother too~ Abg Munardi
thanks for all information about Aceh that you share with me and make me teruja mau kesana. Melihat kota yang pernah mendapat gelaran  terhormat dari umat Islam nusantara “Serambi Makkah”.












InsyaAllah, jika diberi kesempatan, saya akan ke aceh utk melancong meluaskan pengalaman & pandangan disamping rasai keenakan kopi Aceh.Boleh cdgkn tmpat2 yg patut dikunjungi di Aceh?? supaya musafir saya lebih bermanfaat dan bermakna.

SMS~Thanks for always been there for me, terharu ada abg2 seperti kalian. Never want to lose you all:)


~hooormmm...lon eh dilee~^^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...