“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Saturday, March 5, 2011

Sanctum memang best!! ^^


 

Film Sanctum..This film inspired by a true story..
Pilihan saya untuk tengok cerita ni memang tepat..
I love the whole story...Their emotion memang buat macam saya ada dalam situasi yang sama....


Cerita ni kebanyakan shoot dalam Gua...So, watak utama dia Frank & Josh..
Diorang ni anak beranak...Tapi anak dia mcm benci sangat2 kat ayah dia..
Sepanjang cerita ni, dapat la korang tengok cmne diorang terperangkap 
& nak survive keluar dari gua tu..
Korang akan tengok cmne setiap sorang antara yang ada dalam gua tu mati 
& akhirnya hanya Josh yang selamat....

Time Josh's Dad nk mati tu, memang saya rasa cm sedih giler hiks hiks hiks 
(menangis dalam panggung)


coz his dad mintak anak dia sendiri percepatkan masa untuk bapa dia mati 
& Josh terpaksa melemaskan bapa dia sendiri...saya rasa sedih gila time tu..Huhuhu...









So, pada orang lain saya tak tau la pendapat diorang but for me, i give ★★★★... (^_^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...