“ Wahai Tuhanku! Ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur dengan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku. Ilhamkan daku juga supaya tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai. Dan masukkan daku dengan rahmatMu ke dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh”

Thursday, March 3, 2011

Wahai encik semangat datanglah kepadaku..Datanglah!! Datanglah!

 Hye...


 time ni orang study management science, saya study blog..dah pandai sangat ke??dah ready ke nak jawab sok??




bukan tulah sebabnya..saya hilang mood sebab saya take a nap tadi..xtido ngantuk kalau tdo bangun xde mood..so biar lah saya bersiar2 di blog tuk mencari encik mood kot2 beliau ada di sini..^^

sometime waktu saya alpa saya selalu membuat persoalan..kenapa lah saya xdikurniakan IQ yang super..xyah study lebeh2 fokus dalam kelas je dah boleh ingt sampai bila2..xpun bace sekali dah trus paham n lekat dalam kepala..bila saya tersedar..saya kufur nikmat ke time tu??xbersyukur kah saya?? Astafirullah....

bila saya tersedar..saya berfikir balik..macam sekarang ni adalah lebeh baik berbanding ngan orang2 yang lebeh xbernasib baik dari saya..paham x ayat ni??xpaham bace banyak2 kali kasi paham..usaha tangga bertingkat2 kan??

saya ni xtetap pendirian skit..banyak kot sebenarnya..kalau saya rasa susah saya mudah putus asa..nak quit halfway..tapi bila saya tengok orang lain berjaya semangat saya pun berkobar2..maknanya saya kena selalu berdamping ngan orang yang berjaya..

adoihai cita2 besar usaha kecik..macam mana ni??








 ooooooooohhhhhh.....tuan semangat......

plzzz....plzzzz......plzzz......

I'm begging u........

datanglah padaku......datanglah mendampingiku.....(hehehehe)

p/s : suMe i wat utK diri i jugak..xde saPe yg leh ubaH if i sendri yg xubah rite...


Baiklah lets do this..haha..

      
 
Aja aja fighting!!!

Akhir kata, tiada kata dapat diucapkan lagi...
Wallahu'alam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...